Almost ready for South Africa! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Laetitia - WaarBenJij.nu Almost ready for South Africa! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Laetitia - WaarBenJij.nu

Almost ready for South Africa!

Door: Laetitia

Blijf op de hoogte en volg Laetitia

26 Augustus 2014 | Nederland, Amersfoort

Vandaag is mijn laatste dag in Nederland. Morgen rond deze tijd sta ik op Schiphol heel zenuwachtig te zijn voor mijn vlucht. Donderdagochtend rond zeven uur land ik in Johannesburg, waar ik opgehaald zal worden en naar mijn verblijf wordt gebracht.

Maar.. zo ver is het nog niet. De afgelopen dagen waren gevuld met boodschappen doen, to-do-lijstjes maken en vooral met afscheid nemen. Laatste keren uit eten, nog een keer zingen, drankjes doen en mensen knuffelen. Afscheid nemen is niet leuk. Gelukkig ben ik over vijf maanden gewoon weer terug, en hoeven we elkaar niet zo lang te missen. In de tussentijd ga ik heel hard proberen deze blog bij te houden, zodat jullie mee kunnen lezen over wat ik allemaal mee maak in het verre Zuid Afrika.

Voor wie nog nooit een waarbenjij.nu-blog heeft gevolgd: het is mogelijk om (ergens links onderin geloof ik) je e-mailadres op te geven, dan krijg je automatisch een mailtje als er een nieuwe blog geplaatst wordt. Laat vooral een berichtje achter als je het gelezen hebt, uit ervaring weet ik dat het superleuk is om alle reacties te lezen!

Vanavond een dramatisch 'laatste avondmaal' met familie, en morgenmiddag vertrekken we richting Schiphol. Donderdag zal ik m'n eerste echte blog (hopelijk met foto's) uploaden!

Veel liefs en tot snel!
Laetitia

  • 26 Augustus 2014 - 15:54

    Nicole:

    Meid wat leuks op deze manier op de hoogte te worden gehouden van je avonturen. Het wordt voor mij de 1e keer om iemand zo te volgen.
    Ik hoop (en natuurlijk met mij, ook mijn mannen) dat je een heerlijke tijd tegemoet gaat en dat je veel positieve dingen zult meemaken. Kom veilig thuis.

  • 26 Augustus 2014 - 16:06

    Jolien:

    Lae! We gaan je heel erg missen! Ik kijk uit naar je verhalen en avonturen :). Heel veel plezier en geniet ervan.

    xxxxxx

  • 26 Augustus 2014 - 16:08

    Sophie:

    Lieve Lae,
    Ik kijk nu al uit om al je verhalen te lezen en foto's te zien!! Het zal gek zijn als we straks allemaal ergens anders op de wereld zijn. Maar je gaat er een super tijd van maken, ongetwijfeld. Tot morgen op schiphol, voor het echte en dramatische afscheid :(
    Liefs xxx

  • 26 Augustus 2014 - 17:52

    Gilbert:

    Lieve Laetitia,
    We zullen je inderdaad heel erg missen maar weten tegelijkertijd dat dit avontuur nodig is om jezelf te ontwikkelen. Ik wens je heel veel mooie momenten maar vooral heel veel plezier.
    Gelukkig is er Skype en kunnen we elkaar regelmatig spreken!
    Tenslotte:"Weet dat je niet alleen op reis gaat, God zal altijd bij je zijn!!!"
    Heel veel liefs,
    Pappie xxx

  • 26 Augustus 2014 - 20:14

    Nicole:

    Spannend Lae!! Ben super super benieuwd naar al je mooie verhalen.
    Jammer genoeg kan ik je niet uitzwaaien morgen, maar met de lieve meiden en je fam komt dat vast wel goed.
    Dikke kus!! Nicole

  • 27 Augustus 2014 - 08:52

    Nanny Benjamins :

    Lieve Laetitia, we wensen jou mooie en leerzame tijd toe in Zuid-Afrika. Weest een zonnestraal daar en neemt jouw vreugde in Christus mee. We zullen blijven bidden voor jou, lieverd. Dikke xx, tante Nan & oom Mike

  • 27 Augustus 2014 - 10:54

    Marisa:

    Lieve Laetitia, namens ons allemaal wensen we je een hele fijne reis en met Gods zegen een heerlijk, bijzonder mooi, veilig verblijf in Afrika! Geniet ervan! Xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laetitia

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 5472

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

South Africa!

Landen bezocht: